Toyota iubește lemnul

,

iubeste lemnul

Fără nicio legătură cu mesajul trupei Taxi, și Toyota iubește lemnul. Despre ce este vorba? Constructorul japonez va prezenta la Milano Design Week o mașină din lemn.

iubeste lemnul

Cu siguranță că Toyota Setsuna va atrage privirile și aprecierile iubitorilor de automobile. În limba japoneză „setsuna” înseamnă „moment”. Acest concept își propune să evoce caracteristica lemnului de a-și schimba proprietățile și aspectul în timp, la fel cum o mașină se transformă odată cu trecerea anilor absorbind, în toată această perioadă, amintirile și aspirațiile celor care călătoresc la bordul său.

iubeste lemnul

Ca să construiască acest model inginerii japonezi au renunțat la cuie și șuruburi și au legat componentele apelând la o tehnică specială numită okuriari. Pentru materializarea acestui concept Toyota a folosit mai multe tipuri de lemn pe care le putem găsi în podea, șasiu, caroserie, portiere și scaune. Forma maşinii este similară cu cea a unei bărci vechi.

iubeste lemnul

 

Mașina este echipată cu un motor electric, are autonomie de 26 de kilometri și atinge viteza maximă de 45 de km pe oră. Bordul acestei capodopere este dotat cu un ceas care va înregistra trecerea timpului pentru o sută de ani. Ce spuneți, vi se pare că Toyota iubește lemnul?

iubeste lemnul

Publicat în Știri.

Autor

Home Page

Revista Auto Test este o publicaţie lunară de specialitate editată de Registrul Auto Român și se află în cel de-al 28-lea an de apariţie. Auto Test s-a impus drept o revistă profesionistă în peisajul presei auto din România şi se bucură de o bună reputaţie printre advertiseri, importatori de automobile şi cititori. Articolele profesionist realizate tratează prezentări şi teste de automobile, cele mai recente evenimente şi tehnologii din domeniu, subiecte de istorie auto şi de divertisment, studii de cercetare socio-psihologică, informaţii referitoare la serviciile şi reglementările adoptate de RAR, informaţii practice pentru automobilişti. Auto Test beneficiază de un conţinut diversificat şi de grafică permanent actualizată, menite să ţină pasul cu tendinţele moderne ale publicisticii şi cu exigenţele cititorilor.

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


trei × = 15