Schimbare de abordare

,

Sectorul industriei auto este caracterizat de o competitivitate acută care determină permanent mutări ale jucătorilor din această zonă. Este și cazul deciziei Renault cu privire la strategia sa pentru piața din China.

China reprezintă de multă vreme tărâmul făgăduinței pentru mulți constructori din punct de vedere al unităților vândute. Competiția începe să își spună și aici cuvântul și fiecare constructor auto prezent cu mașini fabricate în parteneriat cu firme locale își reface calculele încât activitatea sa să fie cât mai eficientă. Renault, care produce mașini de pasageri împreună cu partenerul Dongfeng Motor Corporation, într-o societate denumită Dongfeng Renault Automotive Company Ltd, a decis să renunțe la acțiunile deținute aici prin cedarea acestora către partenerul chinez.

Experiența acumulată până în acest moment de constructorul francez în sfera vehiculelor electrice a fost un argument puternic în acesta decizie.

Această retragere aparentă a fost însă determinată de o schimbare de abordare a francezilor în privința pieței chineze. Deoarece aceasta este foarte promițătoare și în viitor pentru vehiculele electrice (EV), Renault urmează să se concentreze pe acestea și pe segmentul vehiculelor comerciale ușoare (LCV). Decizia este oarecum naturală dacă ne gândim la ofensiva conceptelor Renault având că temă vehiculele electrice transpuse în diverse categorii, inclusiv cele din categoria LCV. În plus, chiar și în prezent, aceștia au deja în producție vehicule electrice care acoperă o gamă largă de utilizări.

Foto: Renault

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


patru + 9 =