Șasiu pentru tranziția electrică

,

McLaren Automotive face un important pas înainte prin introducerea unei noi arhitecturi de șasiu care va susține viitoarea generație de vehicule electrificate, constructorul englez intrând în cea de-a doua decadă a producției de vehicule de serie mică. Mai ușoară și mai flexibilă, aceasta va înlocui treptat actuala structură MonoCell, care și-a făcut debutul în urmă cu un deceniu odată cu modelul 12C și a fost modificată pentru modele speciale precum P1 și Speedtail.

Concepută special pentru găzduirea noilor propulsoare hibride, noua arhitectură a fost dezvoltată și produsă „în casă”, la Centrul Tehnologic McLaren Composites (MCTC) din apropierea orașului Sheffield.

„Acest nou șasiu ultra-ușor din fibre de carbon are o integritate structurală mai mare și un nivel de calitate mai mare decât oricând…”, a declarat Mike Flewitt, director executiv al McLaren Automotive. „Expertiza noastră avansată în procese și fabricare de compozite ușoare, combinată cu experiența noastră în tehnologia de ultimă oră a bateriilor și sistemelor de propulsie hibridă de înaltă performanță, demonstrează că suntem în mod ideal poziționați încât să oferim clienților niveluri de motorizare electrificată de înaltă performanță, care până acum au fost pur și simplu imposibil de atins.“


Încă nu se știe care va fi primul model care va beneficia de noul șasiu, dar viitorul supercar hibrid care va beneficia de noua structură vă lansat anul viitor și va deschide calea constructorului englez spre sistemele full electrice.

Foto: McLaren

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


6 − unu =