Registrul Auto Român lansează „Call Center – Naţional”

,

Proiectul vizează reconfigurarea actualului mod prin care viitorii clienți ai Regiei își fac programarea la activitățile RAR, iar în maxim două luni aceștia vor avea la dispoziție un număr unic de telefon care va fi valabil pe întreg teritoriul țării.

„Call Center-Național” va avea o serie de avantaje față de actualul sistem. Mai întâi este vorba de un acces rapid la operatorii care efectuează programările telefonice și o distribuire uniformă ale acestora către reprezentanţele RAR din teritoriu. Dacă solicitanții consideră că intervalul de așteptare este prea mare există alternativa programării în judeţele limitrofe. Iar în cazurile de creştere temporară a numărului de solicitări pentru programare timpul de reacție al instituției va fi foarte scurt coroborat cu acțiuni uniforme în toate reprezentanțele din teritoriu.

Despre noul proiect, George Adrian Dincă, directorul Registrului Auto Român, spunea: „Din punct de vedere al eficienței de timp este vorba despre reducerea de la o oră și jumătate, la maximum 10 minute a timpului în care clientul reușește să apeleze instituția și, ulterior, să-și facă programarea. În prezent, cu actualul sistem, perioada în care liniile de apel sunt ocupate este foarte lungă! Îi asigurăm pe toți clienții noștri că vor beneficia de un serviciu operativ, prompt și eficient, dar și de faptul că prestațiile Regiei vor rămâne la același standard de calitate astfel încât niciun autovehicul care va ieși de pe poarta Registrului Auto Român, să nu pună în pericol viața oamenilor”.

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


+ 5 = noua