Rafael Nadal – parteneriat cu Kia

,

Kia și Rafael Nadal extind parteneriatul de ambasador al mărcii în cadrul unei sesiuni de antrenament transmisă în direct, eveniment ce marchează extinderea cu cinci ani a parteneriatului cu celebrul tenismen ca ambasador global al mărcii.

Kia Motors Corporation, partenerul major al turneului de tenis Australian Open, a anunțat noutățile printr-o sesiune de pregătire transmisă live pe pagina oficială de Facebook. Astfel, fanii au avut oportunitatea de a-l ajuta pe Nadal să se reîntoarcă la forma fizică necesară, în vederea revenirii pe terenul de tenis.

Parteneriatul Nadal – Kia durează de mai bine de 20 de ani, tenismenul fiind sposorizat de Kia Spania încă din 2004, înainte de a deveni ambasador global al brandului Kia doi ani mai târziu, la numai 19 ani.

Transmis de la Academia Rafael Nadal din Mallorca sa natală (Spania), evenimentul live și-a propus să-l urmărească în mișcare (#GetRafaMoving) împreună cu fanii care s-au alăturat să voteze în timp real. Printr-o serie de emoji-uri, fanii au avut controlul total și au decis ce s-a întâmplat în sesiunea de antrenament, pe baza a ceea ce au dorit să vadă cel mai mult de la Nadal. În cadrul acestei sesiuni unice, Nadal a făcut o serie de exerciții, de la doborârea unor ținte de pe lina de fund a terenului și până la returnarea mingiilor prin lovituri uimitoare.

După participarea la sesiunea de pregătire condusă de fani, Nadal a declarat: „Fanii au fost privați de tenis timp de câteva luni, în special ai mei, deoarece în afară de antrenamentele mele la academia Rafa Nadal nu am mai fost activ, prin urmare, am fost cu adevărat bucuros să realizez un eveniment special pentru ei.”

„Kia a fost alături de mine de când aveam 17 ani și a jucat un rol major în “călătoria” mea ca jucător profesionist de tenis, dar și ca om. Sunt nerăbdător să văd ce vor aduce următorii cinci ani atât pe cât și în afara terenului de tenis”, a adăugat Nadal.

„Parteneriatul nostru de 16 ani cu Rafa a inspirat milioane de oameni să joace tenis, prin urmare, în momentul în care are nevoie cel mai mult de fanii săi, am dorit ca ei să-i fie alături în sesiunea de pregătire și să încurajeze reîntoarcea lui cu succes în competiții. Suntem încântați de extinderea parteneriatului nostru pentru următorii cinci ani și dorim să ne inspirăm reciproc pentru a merge mai departe.” a declarat Sung Song, președinte și CEO al Kia Motors

Transmisiunea live a fost găzduită pe pagina oficială de Facebook a lui Nadal și poate fi găsită pe rețelele sociale Kia din întreaga lume.

Foto: Kia

 

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


4 + sapte =