Opel Crossland – Schimbare de atitudine

,

Constructorul german Opel a dezvăluit primele imagini cu noua abordare de design a modelului Crossland. Cea mai recentă semnătură a limbajului de design, Opel Vizor, lansată de puțin timp odată cu fratele de brand, Mokka, se regăsește acum și la SUV-ul de clasă subcompactă care a renunțat și el la X-ul din titulatură. 

Opel Vizor acoperă partea frontală a autovehiculului într-o structură unitară integrând astfel grila radiatorului și farurile. Acesta extinde optic lățimea modelului și organizează partea frontală cu un număr redus de elemente în care stema legendară a mărcii este amplasată central. Opel Vizor va deveni parte a designului tuturor modelelor constructorului german care vor apărea începând cu acest an având ca scop îmbinarea unui număr tot mai mare de tehnologii de top.

În partea din spate, stopurile cu tentă închisă accentuează designul tipic Opel în formă de aripi al luminilor, iar suprafața neagră ultra-lucioasă a hayonului face noul Crossland să pară mai lat și mai robust.

Alte noutăți sunt scuturile de protecție față și spate (vopsite argintiu în cazul variantei Ultimate), proiectoare de ceață față cu LED (cu ornament cromat pentru variantele Ultimate și Elegance), bandouri cromate pentru uși, pentru nivelul de echipare Ultimate, precum și o gamă de jante din aliaj ușor de 16 și 17 inch. Jantele de 16 inch sunt disponibile în variantele argintii, bicolore și negru ultra-lucios, în timp ce jantele de 17 inch sunt disponibile bicolore și în varianta negru ultra-lucios.

Cei care se vor afla la volanul unui Crossland, după spusele celor de la Opel, vor aprecia îmbunătățirile pe care le-au adus șasiului modelului. Inginerii din Rüsselsheim au dezvoltat arcuri și amortizare noi pentru suspensia față de tip McPherson și pentru puntea spate cu bară de torsiune. În combinație cu noul arbore intermediar al coloanei de direcție, care îmbunătățește precizia direcției și centrarea volanului, șasiul noului Crossland asigură un echilibru optim între confort și agilitate.

Dinamica a căpătat un mare plus cu sistemul IntelliGrip preluat de la fratele mai mare Grandland X și care oferă cinci moduri de evoluție adaptate diverselor situații de rulare: Normal, Noroi, Zăpadă, Nisip, ESP oprit.

Iar motorizarea oferă o unitate de 1,2 litri, pe benzină, în trei trepte de putere – 83, 110 și 130 CP – și una diesel de 1,5 litri, în două trepte de putere – 110 și 120 CP.

Comenzile vor putea fi plasate în curând, iar autovehiculele vor sosi la reprezentanțele din Europa la începutul anului 2021.

Foto: OPEL

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


+ unu = 4