Mmm, ce bine miroase! Ce-ai gătit, Audi?

,

Glumind, am putea pune întrebarea asta, dar nu este vorba despre gătit aici. Despre miros, însă, da. Pentru a fi premium în tot ceea ce face, Audi și-a constituit o echipă de „mirositori”, și nu de ieri, de azi, ci încă din 1985.

Aceștia, bărbați și femei, de diferite vârste, pentru a obține o plajă cât mai largă de răspunsuri, au ca sarcină să testeze, prin miros, toate materialele care vor fi folosite în interiorul viitoarelor mașini ale mărcii. În felul acesta, se stabilește dacă mirosul interior al noilor Audi este potrivit sau nu.

Membrii echipei miros materialele plastice, metalele, țesăturile, ceramica, pielea, naturală sau artificială, lemnul, cauciucul și orice altceva propus de departamentul de proiectare pentru a fi utilizat la finisajul habitaclului. Totul este notat pe o scară de la 1 (inodor) la 6 (de nesuportat). Potrivit celui care a fost șef al departamentului la începutul anilor 2000, Heiko Lüssmann-Geiger, „mirosul interiorului este un element-cheie de confort în experiența deținerii unei mașini noi”. Și Audi nu lasă nimic la voia întâmplării: automobilele aproape noi se întorc în laborator la câteva luni de la momentul la care au fost vândute și după ce au fost folosite de proprietar, pentru a vedea cum se schimbă mirosul. Și mai mult, specialiștii cu nas fin ai Audi testează, de asemenea, modelele competitorilor direcți, pentru a compara, dar și pentru a adopta noi materiale, dacă este necesar.

Foto: Audi

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


− patru = 4