I like AutoTest!

,

Umblă vorba prin târg că „fără Facebook nu exişti”. E oare plăcere? Sau aduce avantaje? Teoretic se fac conturi pe Facebook pentru a ţine legătura cu vechi sau noi prieteni ori cunoştinţe, pentru a posta fotografii şi a le vizualiza pe ale celorlalţi, pentru a schimba impresii dar şi pentru comentarii diverse. Să piardă timpul pe Facebook ştie oricine. Dar ştim oare să folosim eficient aceste reţele, în scop practic?
Românii se află pe locul doi în clasamentul celor mai activi europeni pe reţelele de socializare online, potrivit unui studiu realizat de compania IAB Europe. „Popularitatea site-urilor de socializare precum Twitter şi Facebook a crescut considerabil în ultimii doi ani şi jumătate, tentaţia de a le folosi în timpul serviciului fiind din ce în ce mai mare”, a spus Philip Wicks, de la Morse.
Twitter, Facebook şi toate reţelele sociale, în general, sunt aşa cum le foloseşti. Devin o pierdere de timp dacă tot ceea ce faci este să vorbeşti cu prietenii despre vreme şi pot fi utile dacă ştii să le foloseşti în avantajul tău. Aşadar, ştim oare să folosim eficient aceste reţele, în scop practic? Reţelele sociale sunt, mai nou, şi mijloace de promovare. Acestea te pot ajuta să-ţi promovezi blogul, site-ul sau afacerea şi să fii în permanent contact cu vizitatorii sau potenţialii clienţi. Degeaba ai scris un articol genial pe blogul tău dacă nimeni nu ajunge să-l citească. Mai ales că este şi o metodă încă ieftină de a te face cunoscut. Să foloseşti Facebook sau Twitter pentru a-ţi promova afacerea sau serviciile oferite poate fi una dintre cele mai bune tehnici de marketing şi vânzări pe care o poate pune în aplicare o companie. Dacă nu ştiaţi, companii mari precum Pepsi sau MAC, folosesc Twitter pentru promovare.
După 19 ani de prezenţă în presa auto, revista AutoTest, editată de Registrul Auto Român, a ales şi ea să se promoveze prin cele mai noi metode de pe piaţă. Am fost mereu adepţii „a ceea ce este nou”. Prin urmare, AutoTest are de mai bine de două luni pagină oficială de Facebook. Însă, şi mai important de atât este site-ul nostru www.autotestmagazin.ro activ, şi el, de mai bine de o lună. Sunt mândră şi datoare să spun că suntem cea mai longevivă revistă auto de pe piaţă, că suntem puternici ca imagine şi că suntem susţinuţi de cea mai competentă autoritate tehnică în domeniul vehiculelor rutiere. Ori asta ne obligă să ţinem pasul cu tot ce este nou. Vrem să fim profesionişti şi, mai ales, cei mai buni!
Vă aşteptam comentariile şi sugestiile pe site-ul nostru, dar şi pe pagina de Facebook.

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


sase + 4 =