Ford Ranger Thunder – un alt fel de Ranger

,

Ford Ranger este cel mai bine vândut pick-up din Europa. Pentru a celebra câștigarea premiului „Pick-up-ul internațional al anului 2020”, Ford a pregătit un model special – Thunder, cu design și specificații tehnice îmbunătățite. Modelul va fi disponibil în doar 4.500 de unități în toată Europa iar livrările vor începe la finalul acestei veri.

Ford Ranger Thunder își propune să ofere un nivel al confortului similar cu cel al unui SUV dar fără să piardă nimic din capacitatea de încărcare și de remorcare specifice unui pick-up.

Propulsat de motorul diesel Ford EcoBlue de 2,0 litri Bi-Turbo care dezvoltă 213 CP și 500 Nm, Ranger Thunder dispune de o cutie de viteze automată cu 10 raporturi, perfect adaptată atât pentru viteză și performanță pe șosea cât și pentru evoluții dificile în off-road.

Noul model va fi disponibil într-o singură versiune de echipare, menită să-i evidențieze caracterul exclusivist. Vopsit în culoarea Sea Grey, Ranger Thunder este echipat cu jante din aliaj de 18 inch negre și prezintă inserții Ebony Black pe grila frontală, bara de protecție spate, scutul motorului, ramele proiectoarelor de ceață, barele de fixare a încărcăturii din benă și mânerele ușilor. Accentele roșii de pe grilă și de pe barele de fixare ale încărcăturii din benă evidențiază detaliile cheie, însoțite fiind de inscripția „Thunder”, cu efect 3D, prezentă și pe bandourile portierelor față.

Farurile și luminile de ceață de tip LED au contur negru iar bena este protejată cu un material plastic dur și acoperită cu un rulou dur. Interiorul cu un aspect personalizat oferă scaune din piele Ebony, cu broderie roșie „Thunder” și cusături distinctive pe volan, scaune, planșa de bord și în punctele cheie din habitaclu.

La turații joase motorul bi-turbo folosește ambele compresoare (montate în serie) pentru a majora cuplul motor și pentru a adăuga un plus de dinamicitate accelerărilor. La turații înalte este utilizat un singur turbocompresor.

Transmisia automată cu 10 trepte așează modelul Thunder pe același palier cu F-150 și Mustang. Tracțiunea integrală asigură libertate de mișcare în regim off-road iar în combinație cu transmisia automată cu 10 raporturi reușește să eficientizeze consumul de combustibil, acesta pornind de la 9,1 l/100 km și emisii de CO2 corespondente de 239 g/km (WLTP).

Foto: Ford

TEST: Ford Ranger – Exploratorul

 

TEST: Ford Ranger – Confortabil sau silenţios?

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


sase + = 9