Două roți sunt mai bune decât patru

,

Afirmația face parte din filozofia celor de la Peugeot atunci când este vizată mobilitatea electrică. Iar dacă pomenim și de cea urbană, sigur v-ați lămurit că este vorba de o bicicletă.

Și nu este vorba de una oarecare, ci de Peugeot eLC01 cu roți de 26 de inci, adică varianta mare. Probabil că indicativul arată și sună foarte abstract, însă traducerea sa vă spune multe despre ce fel de model este: e=electric, L=LEGEND, C= City, 01= top-of-the-range.


Practic este o bicicletă de oraș dotată acum cu jante mărite pentru o mai mare versatilitate. Sunt adaptate și la cadre de dimensiunile M și S, pe lângă versiunea standard de 24 inci folosită pentru cadru de dimensiunea XL. În cazul unei biciclete de oraș anvelopele mai mari se adaptează mai bine majorității drumurilor și căilor de acces și îmbunătățește consistent confortul pentru bicicliștii mai înalți. Modernă și cu infuzie de tehnologie de ultimă oră, PEUGEOT eLC01 este ușor și eficient de manevrat mulțumită unei transmisii cu opt trepte și a unui motor de 400 kW alimentat de o baterie de 11 Ah, care îi permite o autonomie de până la 70 km. În ciuda unui cadru deschis, în genul celor pentru fete, bicicleta este compactă, agilă și confortabilă chiar dacă este vorba despre un drum lung în jurul orașului sau în suburbiile acestuia. Șaua este capitonată iar furca spate include și portbagajul cu suportul „Racktime” pentru fixarea rapidă a rucsacului, de exemplu.

Designul său „neo-retro” este atemporal și distinctiv și este creația celor de la PEUGEOT Design Lab, prin care aceștia dezvăluie o filă din istoria de peste 130 de ani a bicicletelor „Leului francez”. Arhitectura cadrului său cu o singură furcă spate, care încorporează lanțul, șaua și suportul pentru bagaje, este direct inspirată de legendarele modele din anii ‘50, ‘60 și 1970. Iar foaia principală (angrenajul) poartă semnătura ansamblului „triplu leu” și reproduce una dintre cele mai cunoscute componente ale bicicletelor Peugeot. Culorile disponibile sunt alb, albastru, portocaliu, verde și violet, iar prețul de pornire este de 1449 euro cu toate taxele incluse. Ce vreți, confortul are prețul său!

Foto: Peugeot

Lumea auto în vremea pandemiei – ce se întâmplă pe rețelele de socializare?

Râșnița Peugeot și cuptorul Alfa Romeo

 

Lasă un răspuns

(*) Obligatoriu. Adresa de e-mail rămâne privată


9 + = zece